6 Ocak 2015 Salı

Saçları soğuktan,kırılmaktan nasıl koruruz? Saç bakımı için kullandığım ürünler!

merhabalar,size bugün kuru saçlarımı soğuklardan ve kırılmaktan nasıl koruduğumu anlatmak istiyorum.Bu ürünler benim kullandıklarım ve her saçın ihtiyacının farklı olduğunu hatırlatmak isterim.Ancak sizinde benim gibi kuru ve ince telli saçlarınız varsa bu yazımdan faydalanabileceğinizi düşünüyorum.Biliyorsunuz kuru saçların bir diğer eksi yanı sönük,cansız görüntü.Bununla başa çıkmak için ne yaptığımı şu yazımda anlatmıştım.Tabi bu banyo öncesi yaptığım şey,şimdi ise banyo sırasında ve sonrasında saçlarımı korumak için ne yaptığımı anlatmak istiyorum.
urban care intense keratin maskesi
İlk olarak banyoda saçımı şampuanladıktan sonra saç kremi kullanmıyorum ve Urban care intense keratin maskesini en az üç dakika saçlarımda bekletiyorum.Bu adından da anlayabileceğiniz gibi yoğun bakım yapan bir maske ve şu kadarını söyleyebilirim ben bundan sonra bu maskeden vazgeçmem! Saçlarımı yumuşacık yapıyor,saçlar daha kolay açılıyor ve elektriklenme sorununu ortadan kaldırıyor.Ve bu söylediklerimi ilk kullanımdan itibaren fark edebiliyorsunuz.
Beyaz renkte bir maske, çok hoş kokuyor ve en az 1 dakika bekletmeniz yetiyor.Hızlı etki eden yoğun bir maske ve benim vazgeçilmezim oldu bile!
Avon moroccan argan oil saç bakım yağı

Banyodan çıktıktan sonra saçlarımın fazla suyunu alıyorum ve tarıyorum.Nemli ve taranmış saçlarıma saç diplerine getirmeden saç boyu ve uçlarına uyguluyorum.sadece iki pompa bütün saçıma yetiyor ve bu yağ bildiğiniz yağlar gibi değil adı üzerinde saç yağı.Saçta yağlı bir his bırakmadan fazlası uçuyor ve geriye yumuşacık,parlak ve mis gibi kokan saçlar bırakıyor.
Gördüğünüz gibi ne çok akışkan ne de katı,uygulaması kolay ve durulanması gerekmiyor.Benim son aylardaki saç bakım rutinim böyle sizler hangi ürünleri kullanıyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar