22 Ocak 2015 Perşembe

Mac sketch far yorumlarım

Merhabalar,bugün size çok severek kullandığım bir far olan Mac sketch'i tanıtmak istiyorum.Bu far pek günlük bir renk değil bence.Tabi tüm göz kapağına kullanmayı düşünüyorsanız!Sadece gölge yapmak için ideal bir renk.
Ben bu farı renkli gözlülere çok yakıştırıyorum.Kahverengi eyeliner ile birleştiğinde renkli gözlerde mucizeler yaratıyor.Aslında mat bir far ama içinde çok hafif kırmızımsı ışıltılar var.Ancak çok belli olmuyorlar.
Ancak ben bu farı en çok eyeliner olarak kullanmayı seviyorum. Eyeliner fırçası ile kuru olarakta kullanıyorum ama daha çok Missha eye change ile liner haline getirip kullanmayı seviyorum. Missha eye change bildiğiniz Inglot duraline ya da Mac mixing medium tarzı bir şey.Hiç bilmeyenler için şöyle açıklayayım: Elinizdeki her renk ve çeşit farı bir çeşit jel eyeliner haline getirmenize olanak veren bir sıvı!
Bordo bir far ararken Mac mağazasında bunu görüp çok beğenip almıştım.Ancak gördüğünüz gibi bordoyla ilgisi yok daha çok morumsu bir renk.Tam bir mürdüm diyebiliriz.
Eyeliner olarak kullandığımda soldaki gibi yoğun tok bir renk elde ediyorum.Sağdaki dağıtılmış hali gölge olarak kullandığımda çok hoş duruyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar