19 Aralık 2014 Cuma

Maybelline Instant Age Rewind Eraser Dark Circles Concealer +Treatment

Merhabalar,bu çok övülen ancak Maybelline'in bir türlü ülkemize getirmediği kapatıcı ünlü age rewind karşınızda!Yine bir bluescandal alışverişimde edindiğim bu concealer ile aşk yaşıyorum şu sıralar :) Bende iki rengi var;  neutralizer ve medium renkleri.
Soldaki neutralizer adı üstünde kapatıcıdan ziyade rengi nötrlemek için düşünülmüş.Sarı alt tonludan ziyade bildiğiniz sarı ve evet görevini hakkıyla yerine getiriyor.Soldaki ise medium, somon rengi ve morlukları kapatmada asıl yardımcım diyebilirim.Benim göz altı morluklarım genetik ve uykusuzluk vs... gibi sebepler sadece daha yoğunlaşmasını sağlıyor.Yani her daim morlar ve kapatıcı benim vazgeçilmezim ne yazık ki!Kaldı ki çok gerçekten çooooook fazla kapatıcı denemiş biri olarak artık kendimi bu konuda uzman sayıyorum:( 

     

Denediğim en mükemmel kapatıcı diyemem(henüz mükemmel kapatıcıyı bulamadım) ama günlük hayatta işimi görüyor,beni tatmin ediyor.Sünger başlığının hijyenik olmamasından korkuluyordu ama Maybelline bu konuda bir açıklama yaparak bu başlıkların asla bakteri üretmediklerini söyleyince daha da gönül rahatlığıyla kullanıyorum.Ayrıca sünger başlıklardan ben memnunum çünkü adeta bir airbrush havası yaratıp daha doğal görünmesini sağladığını düşünüyorum.
Bittikçe almayı planladığım Maybelline getirse de bizde rahat ulaşsak dediğim bir kapatıcı bu!Seviyorum kendisini:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar