23 Aralık 2014 Salı

İndirimli Missha alışverişim ve the style power fix mascara yorumlarım!

merhabalar,cuma günü missha.com.tr den küçük çaplı bir alışveriş yaptım ve aldıklarımı size de göstermek istedim.Missha online sitesinde %20 indirim var şu anda ve benimde göz kremine ihtiyacım varken ve daha önceki alışverişimde alıp bayılarak kullanarak neredeyse sonuna geldiğim power fix rimelin de yedeğini alırım diye düşünerek alışverişimi yaptım.cuma akşamı siparişimi verdim pazartesi sabahı elimdeydi:) Aldıklarım; near skin firming peptide eye cream,power fix mascara bazı(ben buna mascara jölesi demeyi dha uygun buluyorum,tam olarak yaptığı bu) ve uzun zamandır istediğim catch eye skinny mascara. Toplamda 130 lirayı bulan bir alışveriş oldu,kredi kartına taksit yapıyorlar.

Missha'dan alışveriş yaptığınızda iki tester seçmeniz isteniyor ama dört adet tester göndermişler. Birazdan bahsedeceğim rimel bazı olarak adlandırabileceğimiz style power rimel 23.90 dan 19.12 ye geldi,skinny mascara 29.90 dan 23.92 ye inmiş ve son olarak göz kremi de 99.90 dan 79.92 ye geldi.
Göz kremini sıkılaştırıcı ve nemlendirici özellikleri sebebiyle aldım ve henüz iki kere kullandığım için sadece nemlendirme özelliğinden çok memnun kaldığımı söleyebilirim.sıkılaştırma özelliğini ise zamanla göreceğiz.Skinny rimeli henüz hiç denemedim ama böyle ince bir rimel istiyordum ne zamandır bakalım göreceğiz:) şimdi sıra geldi tam adıyla; Missha the style power fix mascara.

Resimden de anlayacağınız gibi kullanılmakatan rengi değişmiş olan rimel aslında şeffaf.bu benim neredeyse sonuna geldiğim ilk aldığım,yenisini açmadım.güzel bir rimel bazı ararkem karşıma çıktı ama ben ona rimel jölesi diyorum çünkü aynı şeyi yapıyor: kirpiklerin verdiğiniz şekilde durmasını sağlıyor! yanlış duymadınız,kirpik kıvırıcıyla kirpiklerinizi kıvırdıktan sonra bunu sürüp biraz kurumasını bekleyip üstüne rimelinizi sürüyorsunuz,isterseniz son kez bir kat daha sürebilirsiniz ben gerek duymuyorum.benim düz ve bir türlü kıvrık kalmayan kirpiklerimi adam etti resmen! ayrıca neredeyse bitirmek üzereyim aldığımdan beri sürekli kullanıyorum hiçbir zararını görmedim.bundan sonra rutinim arasına girdi kesinlikle,deneyin esra demişti dersiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar