2 Ocak 2015 Cuma

Pastel big'n black rimel!

merhabalar,bugün size bir süredir kullandığım çok memnun kaldığım Pastel'in big n black rimelinden bahsetmek istiyorum.Bu rimeli yaklaşık 6 ay önce Watsons'ta dolaşırken görevli bayanının tavsiyesi üzerine almıştım.Fiyatı 15,5 tu ve düz kirpikler için çok başarılı olduğunu duyunca bir şans vermek istedim.
Pastel big'n black mascara!
Açıkçası benimki gibi inatçı düzlükte kirpikler için ümidi tek başına rimele bağlamak biraz zor dolayısıyla çokta ümitli değildim.Ancak her zaman yaptığım gibi(yeni bir rimel aldığımda) bir gözüme kirpik kıvırıcısyla kıvırdıktan sonra diğer gözüme kıvırmadan sürdüm.Böylelikle bir rimeli ilk kez kullanıyorsam potansiyelini çok yönlü değerlendirmiş oluyorum. Kıvırmadığım kirpiklerimde çok başarılı değildi ancak çok daha kötülerini de gördüm.Kıvırdığım kirpiklerimdeki netice ise çok hoşuma gitti.Heleki iki kat sürdükten sonra daha da iyi bir sonuç elde ettim.
Pastel big'n black mascara
fırçsı gördüğünüz gibi hafif yukarı eğimli bu da kıvırma işlemini kolaylaştırmak için düşünülmüş.Plastik bir fırçası var ve kafası hafifçe hareket ediyor bunun kısa kirpiklere bile sürebilmenizi sağlamak adına yapıldığını düşünüyorum.Öyle de oluyor sağ elinizde veya sol elinizde rahatlıkla kullanabiliyorsunuz. Dolayısıyla eğip bükmek ve her kirpiğe rimel sürmek mümkün oluyor.
Pastel big'n black mascara
Sürümü zor değiliçünkü yapısı ne çok ıslak ne de çok kuru.Bu uzatıp kıvırmasını da kolaylaştırıyor.Ben bu rimelin volume verdiğini söyleyemem.Eğik fırçası ve ıslak olmayan formülü sayesinde kirpiklerinize ''ben burdayım'' dedirtiyor.Tek tek ayırma işlevi de var ve evet gerçekten siyah bir maskara.Kısacası fiyat performans olarak değerlendirirsek benden geçer not aldı,bitince tekrar alacaklarım listesine girmeyi başardı :)

1 yorum:

  1. Bir gün hem hacim veren hem uzatan bir rimel bulunacak! İnanıyorum!

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar