7 Ocak 2015 Çarşamba

ELF Lip Exfoliator/ dudak için peeling

Merhabalar,havalar buz gibi dudaklar kurak topraklar gibiyken dudaklarımıza biraz daha özen göstermenin vaktidir diye düşündüm.Size bugün ELF( eyes lips face) markasının dudaklar için ürettiği lip exfoliator yani dudak peelingini kısaca tanıtmak istedim. Elf  bir amerikan markası ancak Türkiye'ye gönderimi olmadığından markanın İngiltere sitesi üzerinden sipariş verebiliyorsunuz.Ben aylar önce bir sebeple ücretsiz kargo kampanyası yaptıklarında almış fakat bir köşede unutmuştum açıkçası.Ama bir süredir kullanıyorum ve şu kadarını söyleyebilirim:gereksiz!

Ama neden gereksiz görevini yerine getirmiyor mu? derseniz cevap hayır getiriyor.Görevi dudakların kabuk kabuk ve çatlak görünmesine sebep olan ölü deriyi temizlemek.böylelikle daha yumuşak ve pürüzsüz bir yüzey oluşturmak! Yani muhteşem bebek poposu kıvamında dudaklara kavuşmuyorsunuz tabi abartmayalım ama o sert görüntü gidiyor en azından. E be kızım neden gereksiz o zaman dediniz şimdi biliyorum hissediyorum :)) cevap gereksiz çünkü evde kolayca aynısını yapabilirsiniz!
ELF Lip Exfoliator/ dudak için peeling
 Gördüğünüz üzere vazelin ve esmer şekeri karıştırmışlar ruj kabına doldurmuşlar :)
Elimin üzerinde gördüğünüz gibi beyaz ve esmer şekerle vazelin veya  herhangi bir lip balm aynı görevi görecektir.Elinizin üzerinde biraz şekerle bir dudak balmını karıştırıp çokta aşırı bastırmadan dudaklarınızın üzerinde gezdirip, peeling yapın.Bir peçeteyle kalanını silip dudaklarınıza krem,vazelin veya balm sürün oldu bitti. Ruj şeklinde olması çok pratik,kullanım kolaylığı sağlıyor bu bir artı tabi ama o da olmayıversin dimi ama :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar