18 Ocak 2015 Pazar

DIY Kırışıklık maskesi,göz çevresi maskesi ve birkaç tavsiye

Merhabalar,bugün sizlerle kendim deneyip işe yaradığını düşündüğüm bir kaç maske tarifi paylaşmak istiyorum.İlki benimde karşıma tesadüfen çıkan ve isminden etkilenerek denemeye karar verdiğim Alba Düşesi'nin kırışıklıkları düzeltici maskesi!Benim belirgin kırışılık olarak adlandırabileceğim birşeyim yok ama mimik çizgilerimde sanki bir gerginleşme gözlemledim gibi.Tabi düzenli yapmak lazım ben pek düzenli yaptığımı söyleyemem.Ama belki aranızda denemek isteyenler olabilir diye işte tarif:
  - 4 yumurta akı
  - gülsuyu
  - 1 çorba kaşığı toz şap
  - yarım çorba kaşığı badem yağı
Yumurta akları çırpılır ve üzerine benmari usülü kaynatılmış gülsuyu (yumurta aklarının üstünü kapatacak kadar) eklenip tekrar çırpılır.Karıştırarak badem yağı ve şap eklenir ve karışım bir macun kıvamına gelene kadar karıştırılmaya devam edilir.
Bu maske güçlü bir maske olduğundan haftada en fazla 2 kez yapılması ve en çok 15 dk. bekletilmesi önerilmiş.Ayrıca fazla kalan maskeyi buzdolabında saklayabilirsiniz.Deneyenler olursa sonuçları bana da bildirirseniz sevinirim.
Şimdi gelelim ikinci maskemize!Bu maske Ebru Şallı'nın kendi programında verdiği bir göz çevresi maskesi.Kendi uyguladığını ve çok memnun kaldığını söyleyince bende hemen denemiştim ve evet  göz çevresini daha canlı ve aydınlık gösterdiğini söyleyebilirim.Morluklar için birşey söyleyemem çünkü benimkiler genetik ve bir maskeyle geçmeleri zaten imkansız ancak göz altı morlukları yoğun olmayanlar daha iyi sonuçlar alacaktır diye düşünüyorum.Yapılışı çok basit bir maske:Yarım kiviyi ez ve birkaç damla acı badem yağıyla karıştır. Göz çevremize sürüp 20 dk. bekleyip yıkıyoruz.Bu kadar basit,çok doğal bir maske ve masrafsız.2 gün arayla uygulayabilirsiniz ve bir haftadan sonra daha canlı ve aydınlık oluyor göz çevreniz.En azından bende öyle oldu!
Ek olarak birkaç tavsiye vermek istiyorum.Ölü deriyi arındırmak önemli ve bunun içinde peeling şart.Haftada bir yapılması öneriliyor ve evdeki malzemelerle peeling yapmak çok basit!Mısır ununu cildi hem nemlendiren hemde temizleyen susam yağıyla karıştırarak yüzünüze yuvarlak hareketlerle sürerseniz hem muhteşem bir peeling yapmış olursunuz hemde cildinizi kurutmamış!
Sivilceli ciltler evde yaptıkları herhangi bir maskenin içine aspirin eklerlerse aspirinin iltihap kurutucu ve ölü hücreleri yok edici gücünün etkilerini hemen fark edeceklerdir.Yalnız aspirinli maskeleri gece yapmanızda fayda var çünkü güneş hassasiyeti yaratabilir!Kaş yaparken göz çıkarmayalım değil mi! Son olarak benim her zaman yaptığım birşeyi söyleyip kaçıyorum.Yüz kremlerinizin içine E vitamini karıştırırsanız hem nemlendirme hem de anti aging özelliğini güçlendirmiş olursunuz.
Umarım işinize yarar tavsiyeler vermişimdir deneyenlerin fikirlerini merakla bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar